• Σύμφωνα με έρευνες που διεξήγαγε το πανεπιστήμιο του Cornell School of Hotel Administration της Αμερικής, οι βασικοί λόγοι στην επιλογή ένος καταλύματος από τους επισκέπτες, πέραν της τοποθεσίας και της τιμής που είναι τα πρώτα στη λίστα, είναι η προηγούμενη εμπειρία που είχαν από αυτό, η φήμη του ή σύστασή του από κάποιον φίλο.

    Έτσι γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι η διαχείριση παραπόνων είναι πάρα πολύ σημαντική για το κατάλυμά σας, ακόμα και αν αυτό υπάγεται στα πιο μικρά ή σας φαίνεται ασήμαντο. Και αυτό γιατί ένα άλυτο παράπονο μπορεί να μετατραπεί σε μία κακή-αρνητική κριτική, κάτι που μπορεί να κάνει ζημιά στη φήμη σας και κατ'επέκταση και τα έσοδά σας.

    Θα πρέπει λοιπόν να είστε σε θέση να δώσετε έγκαιρα λύση στα παράπονα των επισκεπτών σας ώστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή τους.

    Greek
Register

Try for free

activate your free trial version of Hotelist for 14 days by clicking on the Register button.