Η τεχνολογία αλλάζει ραγδαία και μαζί της αλλάζει και η ξενοδοχειακή βιομηχανία. Δείτε πως τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα νέα τεχνολογικά εργαλεία για να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικά. Τα βασικά σημεία είναι:

1) Οι επισκέπτες σας λατρεύουν τις φορητές συσκευές τους και τις παίρνουν παντού μαζί ενώ παράλληλα αναζητούν μια πιο προσωποποιημένη επικοινωνία με τους ξενοδόχους.

2) Τα λογισμικά προγράμματα για την διαχείριση  είναι πλέον ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε ξενοδοχείο που θέλει να ξεχωρίσει.

3) Ο ρόλος του marketing παίρνει σάρκα και οστά στον digital κόσμο και οι στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει ένας ξενοδόχος ώστε να προσελκύσει νέους είναι πολλές!

Everyhting gets digital, are you going to stay offline? Εντοπίστε όλες τις τάσεις παρακάτω

Οι NextGen, οι νεαρότεροι σε ηλικία ταξιδιώτες, περιπετειώδεις και τεχνολογικά «εθισμένοι», οι Active Seniors, έμπειροι ταξιδιώτες, οι οποίοι επιθυμούν την «ελεγχόμενη περιπέτεια» και οι Corporate Citizens, οι business travelers, που συχνά συνδυάζουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις με τις ευκαιρίες για αναψυχή, είναι τρεις διαφορετικοί, αλλά εξίσου σημαντικοί τύποι ταξιδιωτών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Amadeus, Traveller Trend Observatory (ATTO)...
Σύμφωνα με την Amadeus, οι NextGen ταξιδιώτες είναι οι νεαρότεροι σε ηλικία ταξιδιώτες, μεταξύ 18-30 ετών, έχουν ιδιαίτερη σχέση με την τεχνολογία -εύκολα θα τους χαρακτηρίζαμε ως «technology victim»-, είναι περιπετειώδεις, τους αρέσει να επισκέπτονται νέους προορισμούς, να βιώνουν την τοπική κουλτούρα και τρόπο ζωής και να εξερευνούν νέες κουλτούρες και πολιτισμούς.

To νέο πεδίο που διαμορφώνεται στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία μετά και την άνθιση της οικονομίας διαμοιρασμού, έχει ωθήσει τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες να ισχυροποιούν τη διανομή και την παγκόσμια παρουσία τους και τα μικρά ξενοδοχεία να κάνουν άνοιγμα σε νέες αγορές κερδίζοντας οφέλη από υβριδικά, πρωτοποριακά και lifestyle κόνσεπτ, με το μέλλον όσων επαναπαύονται στην μετριότητα και στα πρότυπα των τελευταίων 40 χρόνων να βρίσκονται σε χειρότερη μοίρα. 

Αυτό υποστηρίζει o Georges Panayotis, πρόεδρος της MKG Consulting, σε άρθρο του στο http://hospitality-on.com/en/editorial/georges-panayotis/tables-have-turned-and-the-market-righted/

Εγγραφή

Δοκιμάστε το δωρεάν

ενεργοποιήστε τώρα χωρίς χρέωση τη δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής για 14 ημέρες.