Social media for your hotel | Hotelist

Με 1.7 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες  μηνιαίως (statista.com) και με το 20% αυτών να έχει πραγματοποιήσει αγορά λόγω αυτού, το Facebook πέρα από βασιλιάς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί και τον δημοφιλέστερο διαδικτυακό χώρο παρουσίασης των επιχειρήσεων. Όλοι χρησιμοποιούν τα social media και οι ταξιδιώτες σας πλέον αξιολογούν το κατάλυμα σας μέσω αυτών.

Η πρόκληση που έχετε εσείς πλέον, ως ξενοδόχος, να αντιμετωπίσετε είναι πως θα αξιοποιηθεί κερδοφόρα αυτό το σημαντικό ηλεκτρονικό εργαλείο. Η διαχείριση του Facebook και όλων των social media δεν είναι πλέον μια τυπική διαδικασία. Χρειάζεται οργάνωση δημιουργικότητα και ξεκάθαρο περιεχόμενο.

Σημασία στον στόχο

Όπως και σε κάθε επιχειρηματική σας ενέργεια, έτσι και στην διαχείριση των Social Media η στοχοθέτηση είναι απαραίτητη. Δημιουργήστε ένα πλάνο για το τι περιμένετε να σας αποφέρει η ξενοδοχειακή σας ιστοσελίδα στο Facebook, στο Twitter ή σε οποιαδήποτε άλλο μέσο. Ο στόχος σε κάθε περίπτωση μπορεί να είναι διαφορετικός αφού εξαρτάται από εσάς εάν επιδιώκετε αύξηση των likes, καλύτερα σχόλια ή άμεσες κρατήσεις.

Η συνέχεια της ιστοσελίδας σας

Η πρώτη κίνηση που καλείστε να κάνετε είναι να συνδέσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας με το Facebook Page του ξενοδοχείου σας. Από την πλευρά του website η διαδικασία είναι σχετικά γνωστή με την εισαγωγή εικονιδίου στην ιστοσελίδα σας για τα social media. Από το Facebook όμως πρέπει να χρησιμοποιήσετε την σωστή σύνδεση. Η σελίδα σας στο Facebook πλέον σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα εξειδικευμένο για ξενοδόχους call to action κουμπί που ονομάζεται “Book Now”. Με αυτό τον τρόπο, συνδέετε έναν από τους στόχους της επιχείρησης σας, την άμεση κράτηση, με την επισκεψιμότητα στην σελίδα του ξενοδοχείου σας στο Facebook.

Ένα παράθυρο διαλόγου

Η δημοσίευση περιεχομένου έχει ως αποτέλεσμα σχόλια χρηστών οι οποίοι είναι εν δυνάμει πελάτες. Έτσι, η άμεση ανταπόκριση στα σχόλια κάτω από τις δημοσιεύσεις (posts) είναι ιδιαίτερα σημαντική. Απαντήστε σε όλα τα σχόλια ξεκάθαρα και ευγενικά, θυμηθείτε ότι πλέον η εξυπηρέτηση των πελατών σας δεν γίνεται μόνο μέσω του εταιρικού σας email αλλά και σε πλατφόρμες όπως το Facebook, Twitter, Instagram κτλ. Ακόμα και στα αρνητικά σχόλια φερθείτε έξυπνα και μην διαγράψετε κανένα, αντιθέτως, δείξτε κατανόηση και ζητήστε συγγνώμη σε περίπτωση δικού σας λάθους.

Engagement: η νέα μονάδα μέτρησης

Στον ψηφιακό κόσμο των social media τα πάντα μετριούνται ανάλογα τον βαθμό ανταπόκρισης των δημοσιεύσεων στους χρήστες. Έτσι, όλες σας οι δημοσιεύσεις θεωρούνται επιτυχημένες ανάλογα με τα πόσα likes,σχόλια (comments) και αναδημοσιεύσεις (shares) κέρδισαν. Έτσι, κατά γενική ομολογία, τα posts σας θα έχουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα αν περιέχουν εικόνες ή video, αν η περιγραφή τους δεν αποτελείται από μεγάλο κείμενο, αν συνδέονται άμεσα με άλλους λογαριασμούς (πχ. Σύνδεση Facebook-Instagram), αν εμπεριέχουν ερωτήσεις προς τους χρήστες του εκάστοτε μέσου.

Η ουσία κρύβεται πάντα στο περιεχόμενο

Τίποτα δεν θα βοηθήσει περισσότερο την παρουσίαση του ξενοδοχείου σας στα social media από την παροχή σχετικού και ξεκάθαρου περιεχομένου στους χρήστες που ακολουθούν την σελίδα σας. Η σύνδεση της υπηρεσίας ή των προϊόντων που προσφέρει η ξενοδοχειακή σας επιχείρησης πρέπει να είναι άμεση με το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων των σελίδων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μην ξεχνάτε, οι ακόλουθοι σας περιμένουν από εσάς πληροφορίες που θα βελτιώσουν την εικόνα που έχουν για την επιχείρηση σας.

Γνωρίζουμε ότι η εύρεση του κατάλληλου περιεχομένου πέρα από το κέρδος και τα θετικότερα σχόλια που θα σας αποφέρουν απαιτούν αρκετό χρόνο που ίσως να μην έχετε. Γι΄αυτό και δημιουργήσαμε το Social Media Manager, ένα εργαλείο που βρίσκει, αυτόματα, περιεχόμενο για τους social media λογαριασμούς σας με βάση τα στοιχεία του ξενοδοχείου σας  χωρίς να χρειαστεί να χαραμίσετε πολύτιμο χρόνο. Δοκιμάστε το Social Media εργαλείο του Hotelist κάνοντας κλικ εδώ.

Θέλω Δωρεάν Δοκιμή