Προκειμένου να παρέχουμε τις πιό σύγχρονες και σωστές υπηρεσίες που θα κάνουν τη διαχείριση του Ξενοδοχείου σας πιο εύκολη, πιο γρήγορη και πιο αποδοτική, ανανεώνουμε το Hotelist συνεχώς, με προσθήκες, βελτιώσεις και διορθώσεις σε όλα τα υποσυστήματα, κάποιες εμφανείς και κάποιες στο παρασκήνιο.

 

Ακούμε, αξιολογούμε, (επανα)σχεδιάζουμε.

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες και εκτός αυτού οι πελάτες μας να συμμετέχουν στην εξέλιξη της εφαρμογής. Για το λόγο αυτό, αρκετές από τις αλλαγές που κάνουμε βασίζονται σε αλλαγές ή προτροπές πελατών μας.

Το πρώτο στάδιο είναι να αξιολογήσουμε την πρόταση ενός πελάτη, και αν είναι κάτι που έχει αξία για την εφαρμογή, κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές, προσθήκες ή τροποποιήσεις στην πρότασή του, το συζητούμε με τον ίδιο, και στη συνέχεια μπαίνει στη λίστα με τις υλοποιήσεις.

Έτσι, έχουμε πάντα μια λίστα από νέες λειτουργίες και αλλαγές, πάνω στις οποίες δουλεύουμε, καθώς έχουμε ένα 6-μηνο πλάνο προγραμματισμένων αλλαγών.

 

Τι νέο υπάρχει;

Η νέα έκδοση που θα είναι διαθέσιμη για τους πελάτες μας από την 10η Μαρτίου 2017, θα περιέχει, ανάμεσα σε πολλές, μικρές, αλλαγές, τα παρακάτω:

Σωστή διαχείριση από κινητές συσκευές
Το εβδομαδιαίο πλάνο κρατήσεων επέστρεψε στα smartphones! Πλέον μπορείτε να δείτε το εβδομαδιαίο πλάνο κρατήσεων από το κινητό σας, να κάνετε νέες κρατήσεις καθώς και ακυρώσεις / αλλαγές, εύκολα και γρήγορα. Ολόκληρη η εφαρμογή έχει διαμορφωθεί από την αρχή με σκοπό να είναι πιο χρηστική και να μπορείτε να τη δουλεύετε από τις κινητές συσκευές σας.

Επανασχεδιασμός κεντρικής διαχείρισης (dashboard)
Κάναμε την οθόνη κεντρικής διαχείρισης ακόμα πιο εύκολη, περιέχοντας περισσότερα στοιχεία που πραγματικά χρειάζεστε και αφαιρώντας περιττές πληροφορίες έτσι ώστε να μπορείτε να δουλεύετε με άνεση.

Housekeeping
Το σύστημα καθαρισμών & πρωινών του Hotelist άλλαξε ριζικά! Τώρα μπορείτε να ορίζετε τις ενέργειες καθαρισμών σας ανα αριθμό ημερών, π.χ. πετσέτες κάθε 2 μέρες, σεντόνια κάθε μέρα, mini-bar κάθε 3 μέρες, και το Hotelist θα σας ενημερώνει καθημερινά υπολογίζοντας τι ενέργειες καθαρισμού θα πρέπει να γίνουν σε κάθε κράτηση.

Στατιστικά Ξενοδοχείου
Τα στατιστικά του ξενοδοχείου εμπλουτίστικαν με περισσότερα στοιχεία, κυρίως με τη δυνατότητα να δείτε ποιούς μήνες γίνονται οι κρατήσεις σας (πότε κλείνουν οι επισκέπτες). Συνεχίζοντας, σας δίνουμε τη δυνατότητα να φιλτράρετε τα στατιστικά αυτά με διάφορα φίλτρα καθώς και να τα συγκρίνετε με προηγούμενες χρονιές, δωμάτια, εθνικότητες κλπ.

Hotelist UI/UX
Για να είναι επιτυχημένη μια εφαρμογή, πρέπει πάνω από όλα να μπορούν οι χρήστες της να τη χρησιμοποιούν με ευκολία. Έτσι, και σε συνέχεια επαφών και συζητήσεων με τους πελάτες μας, αλλάξαμε αρκετά κομμάτια της εφαρμογής έτσι ώστε να ειναι πιο κατανοητά, πιο εύχρηστα και να αποκρίνονται πιο γρήγορα στις ανάγκες σας.

 

Στόχος μας είναι η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Ξενοδοχείου σας