Hotelist Blog - Complains that a PMS can solve

Σύμφωνα με έρευνες που διεξήγαγε το πανεπιστήμιο του Cornell School of Hotel Administration της Αμερικής, οι βασικοί λόγοι στην επιλογή ένος καταλύματος από τους επισκέπτες, πέραν της τοποθεσίας και της τιμής που είναι τα πρώτα στη λίστα, είναι η προηγούμενη εμπειρία που είχαν από αυτό, η φήμη του ή σύστασή του από κάποιον φίλο.

We are very happy to announce our Bronze medal in Tourism Awards 2019, section "Best New Solution for Tourism"!!

We would like to thank everyone involved as well as #tourismawardsgr for the wonderful ceremony. This award gives us the needed strength and resolve to push our goals even further, and keep coding and implementing great solutions for you.

You can view the ceremony video below.

Εσείς χρησιμοποιήσατε την εφαρμογή Hotelist Manager στο κινητό σας;

Η αρχιτεκτονική του Hotelist, από την πρώτη μέρα που κατασκευάστηκε, είναι να προσαρμόζει την απεικόνισή του ανάλογα με την συσκευή προβολής, διατηρώντας όλες τις λειτουργίες του, για tablet, laptop αλλά και κινητά!

Welcome to the new version of the easiest and most user-friendly PMS, Hotelist v5.0! This is a large update with many many new features and extensions, adding a lot of great features, fixes and optimizations to your Hotel!

Hotelist Update

Following up on our large-scale yearly updates, we are about to upgrade Hotelist once again!

Version 4.3 features a lot of new functionalities, fixes, improvements and usability optimizations.

Hotelist - Update Ver. 4.0

Μια ακόμα έκδοση του Hotelist, της πιο εύχρηστης εφαρμογής διαχείρισης Ξενοδοχειακών μονάδων, πελατών και κρατήσεων, είναι έτοιμη!

Ακούγοντας τις συμβουλές των πελατών μας, και προσπαθώντας πάντα να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε προκειμένου να προσφέρουμε χρήσιμες λύσεις, η νέα έκδοση έρχεται να λύσει αρκετά προβλήματα και να προσφέρει νέες υπηρεσίες.

Δεν είναι λίγες οι φορές που την ώρα που έρχεται ένας επισκέπτης στη ρεσεψιόν σας για check-in, εσείς να μιλάτε στο τηλέφωνο ή να κάνετε κάποια άλλη εργασία.

Έτσι ο πελάτης θα πρέπει να περιμένει ή για να τον εξυπηρετήσετε θα εισάγετε τα στοιχεία του γρήγορα και πιθανώς λανθασμένα.

Προκειμένου να παρέχουμε τις πιό σύγχρονες και σωστές υπηρεσίες που θα κάνουν τη διαχείριση του Ξενοδοχείου σας πιο εύκολη, πιο γρήγορη και πιο αποδοτική, ανανεώνουμε το Hotelist συνεχώς, με προσθήκες, βελτιώσεις και διορθώσεις σε όλα τα υποσυστήματα, κάποιες εμφανείς και κάποιες στο παρασκήνιο.

 

Για μερικούς κλάδους το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επιτυγχάνεται με χαμηλή τιμή, για άλλους με εξαιρετική ποιότητα και σε μερικούς με γρήγορο σέρβις. Στον τουρισμό όμως, μια βιομηχανία που λειτουργεί κατά βάση σαν προσφορά υπηρεσιών, η ουσία κρύβεται στις λεπτομέρειες. Σήμερα, οι ξενοδόχοι καλούνται να προσφέρουν μια συνολική εμπειρία στους επισκέπτες τους και είναι οι μικρές διαφορές αυτές που θα οδηγήσουν στο θετικό σχόλιο και αξιολόγηση.

Social media for your hotel | Hotelist

Τα στατιστικά μιλάνε από μόνα τους, με 1.7 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες  μηνιαίως (statista.com) και με το 20% αυτών να έχει πραγματοποιήσει αγορά λόγω αυτού, το Facebook πέρα από βασιλιάς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί και τον δημοφιλέστερο διαδικτυακό χώρο παρουσίασης των επιχειρήσεων. Όλοι χρησιμοποιούν τα social media και οι ταξιδιώτες σας πλέον αξιολογούν το κατάλυμα σας μέσω αυτών.

 

Pages