• Για μερικούς κλάδους το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επιτυγχάνεται με χαμηλή τιμή, για άλλους με εξαιρετική ποιότητα και σε μερικούς με γρήγορο σέρβις. Στον τουρισμό όμως, μια βιομηχανία που λειτουργεί κατά βάση σαν προσφορά υπηρεσιών, η ουσία κρύβεται στις λεπτομέρειες. Σήμερα, οι ξενοδόχοι καλούνται να προσφέρουν μια συνολική εμπειρία στους επισκέπτες τους και είναι οι μικρές διαφορές αυτές που θα οδηγήσουν στο θετικό σχόλιο και αξιολόγηση.

  • Τα στατιστικά μιλάνε από μόνα τους, με 1.7 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες  μηνιαίως (statista.com) και με το 20% αυτών να έχει πραγματοποιήσει αγορά λόγω αυτού, το Facebook πέρα από βασιλιάς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί και τον δημοφιλέστερο διαδικτυακό χώρο παρουσίασης των επιχειρήσεων. Όλοι χρησιμοποιούν τα social media και οι ταξιδιώτες σας πλέον αξιολογούν το κατάλυμα σας μέσω αυτών.

     

Εγγραφή

Δοκιμάστε το δωρεάν

ενεργοποιήστε τώρα χωρίς χρέωση τη δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής για 14 ημέρες.