• Πολλές φορές οι μικρές επιχειρήσεις αρνούνται να προβούν σε δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου των επόμενων κινήσεων τους (business plan) ακριβώς επειδή θεωρούν πως λόγω του μεγέθους τους, το περιβάλλον τους δεν είναι τόσο πολύπλοκο όσο αυτό των μεγάλων.  Έτσι, στην τουριστική βιομηχανία ένα μικρό ξενοδοχείο θα θεωρήσει ότι δεν χρειάζεται όλα αυτά τα εργαλεία και τα πλάνα που χρησιμοποιούν τα μεγάλα γιατί πρώτον, είναι κοστοβόρα και δεύτερον, δεν είναι πραγματικά απαραίτητα. Κι όμως εάν αποτυγχάνετε  στην οργάνωση είναι σαν να οργανώνετε να αποτύχετε!

    Η σχεδίαση των κινήσεων σας σε ένα επιχειρηματικό πλάνο ή ένα πλάνο μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει βασική προϋπόθεση ώστε το ξενοδοχείο σας να γίνει περισσότερο αποδοτικό και να αποφύγετε την υψηλή αβεβαιότητα για το μέλλον.

    1. Κάντε την δική σας έρευνα.

    Greek
  • Σήμερα, με την δραματική ανάπτυξη του διαδικτύου και των δυνατοτήτων του όλοι οι επιχειρηματίες πλέον μπορούν να έχουν μια διαδικτυακή παρουσία και να χρησιμοποιούν μέσα ηλεκτρονικής διαφήμισης .Όμως η αποτελεσματικότητα κάθε καμπάνιας κρίνεται και από το αποτέλεσμα και γι' αυτό τον λόγο δημιουργήθηκαν πλατφόρμες  που μπορούν να παρουσιάσουν  οπτικοποιημένα τα μετρήσιμα αποτελέσματα κάθε επιχειρηματικής κίνησης. Συγκεκριμένα, στον τουριστικό κλάδο, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μπορούν πλέον μέσα από διάφορα web εργαλεία να παρατηρούν την κίνηση της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου τους, πόσοι τελικά πάτησαν κλικ στο κουμπί της κράτησης καθώς και την βαθμολογία τους σε sites όπως το TripAdvisor και το Booking.com. Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν, οι ξενοδόχοι μπορούν να επεξεργάζονται τα δεδομένα που προκύπτουν από τις επιχειρηματικές τους κινήσεις.

    Greek
Εγγραφή

Δοκιμάστε το δωρεάν

ενεργοποιήστε τώρα χωρίς χρέωση τη δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής για 14 ημέρες.