• Είναι κοινώς γνωστό ότι για μια χώρα σαν την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί μια "βαριά" βιομηχανία. Ταυτόχρονα όμως είναι  αξιοπερίεργο ότι η χώρα μας δεν έχει καθιερώσει ή στηρίξει  ενέργειες  όπως ο 12μηνος τουρισμός, την στιγμή που άλλοι παγκόσμιοι προορισμοί με παρόμοιες κλιματολογικές συνθήκες είναι διαθέσιμοι στους τουρίστες  όλες τις περιόδους του έτους.  Κι αν σε μια χώρα σαν την δικιά μας από Μάϊο μέχρι Οκτώβριο η τουριστική βιομηχανία είναι αυτή που φέρνει σημαντικά έσοδα αλλά και θέσεις εργασίας σκεφτείτε τα αποτελέσματα μιας σταθερής τουριστικής βιομηχανίας  ετησίως.

  • Την ώρα που όλοι ασχολούνται με τους millennials (την γενιά των 20-30) και τις εκάστοτε προτιμήσεις  τους, λίγοι δίνουν σημασία στην "ξεχασμένη" γενιά των baby boomers (55+), κι ενώ οι νέοι αποτελούν έναν εύκολο στόχο διαφήμισης αφού επηρεάζονται κυρίως από το διαδίκτυο,που είναι σαφώς πιο οικονομικό μέσο, δεν αποτελούν ταυτόχρονα και την  πιο κερδοφόρα επένδυση της τουριστικής βιομηχανίας. Μπορεί λοιπόν τα ξενοδοχεία να ξοδεύουν πολύ λιγότερα για να πλησιάσουν τους νέους αλλά εισπράττουν και πολύ λιγότερα, μιας και μιλάμε για μια γενιά που δεν έχει την οικονομική ευχέρεια να κάνει ακριβές διακοπές. Ποια ομάδα ταξιδιωτών όμως μπορεί να κάνει αυτές τις διακοπές σήμερα;

Εγγραφή

Δοκιμάστε το δωρεάν

ενεργοποιήστε τώρα χωρίς χρέωση τη δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής για 14 ημέρες.