• Σίγουρα τώρα τελευταία θα έχετε ακούσει ή διαβάσει διάφορους όρους πάνω στο μάρκετινγκ και πώς να προσεγγίσετε τους επισκέπτες σας εφαρμόζοντας διαφορετικές τακτικές. Όλες οι πληροφορίες που έχετε λάβει είναι σημαντικές όμως οι πρακτικές μάρκετινγκ από μόνες τους και μόνο ως προς τους επισκέπτες σας δεν είναι αρκετές.

    Σήμερα μια επιχείρηση που στοχεύει στην παροχή άριστων υπηρεσιών ασκεί τόσο εξωτερικό όσο και εσωτερικό μάρκετινγκ. Με τον όρο εξωτερικό μάρκετινγκ εννοούμε όλες τις ενέργειες που κάνει η επιχείρηση σας για τους πελάτες-επισκέπτες σας (διαφήμιση, email marketing,προσφορές κτλ). Τι εννοούμε όμως με τον όρο του εσωτερικού (ή internal) marketing?

    Greek
  • Η PwC πρόσφατα δημοσίευσε μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα για τις Επενδυτικές στρατηγικές στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα!

    Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Ελλάδα αποτελεί και φέτος έναν σημαντικό παγκόσμιο προορισμό αφού μόλις το 2015 είχε 25εκ. αφίξεις ενώ αναμένεται να αναπτυχθεί περισσότερο παρόλο που δεν είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική χώρα ,σε παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως λόγω τιμών.

    Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα βασίζεται σε μικρά ξενοδοχεία 2* (συγκεκριμέν 4.198 ) ενώ τα μεγάλα 4στερα και 5στερα είναι μόνο το 17% του συνολικού αριθμού. Το 38% των ελληνικών ξενοδοχείων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό με ικανοποιητική κερδοφορία, γεγονός όμως που δείχνει  ταυτόχρονα ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης του κλάδου.

    Greek
Εγγραφή

Δοκιμάστε το δωρεάν

ενεργοποιήστε τώρα χωρίς χρέωση τη δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής για 14 ημέρες.