• Η τεχνολογία αλλάζει ραγδαία και μαζί της αλλάζει και η ξενοδοχειακή βιομηχανία. Δείτε πως τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα νέα τεχνολογικά εργαλεία για να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικά. Τα βασικά σημεία είναι:

    1) Οι επισκέπτες σας λατρεύουν τις φορητές συσκευές τους και τις παίρνουν παντού μαζί ενώ παράλληλα αναζητούν μια πιο προσωποποιημένη επικοινωνία με τους ξενοδόχους.

    2) Τα λογισμικά προγράμματα για την διαχείριση  είναι πλέον ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε ξενοδοχείο που θέλει να ξεχωρίσει.

    3) Ο ρόλος του marketing παίρνει σάρκα και οστά στον digital κόσμο και οι στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει ένας ξενοδόχος ώστε να προσελκύσει νέους είναι πολλές!

    Everyhting gets digital, are you going to stay offline? Εντοπίστε όλες τις τάσεις παρακάτω

    Greek
  • Η έρευνα της Skift, με τίτλο “Ορίζοντας το μέλλον των ταξιδίων”, αναφέρει τις 13 τάσεις που θα χαρακτηρίσουν τον τουρισμό το 2016.

    • Εστίαση στον ταξιδιώτη

    Τα δεδομένα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις επιχειρήσεις πιο έξυπνες, δίνοντάς τα απαραίτητα εφόδια για να στραφούν στο εξατομικευμένο marketing, επικοινωνώντας με κάθε έναν πελάτη ξεχωριστά.

    • Αναταράξεις στη φιλοξενία

    Η πρώην οικονομία διαμοιρασμού,  Airbnb, αποτελεί πλέον ένα εναλλακτικό κλάδος φιλοξενίας, που βρίσκεται σε διαμάχη με την ξενοδοχειακή βιομηχανία.

    • Η γαστρονομία στο προσκήνιο

    Σε έναν κόσμο που όλα ψηφιοποιούνται, μόνο το φαγητό παραμένει αναλογικό. Το φαγητό έχει τη μοναδική ικανότητα να προβάλει μια μοναδική αίσθηση για κάθε τόπο, καθιστώντας τις γαστρονομικές ταξιδιωτικές εμπειρίες ισχυρό χαρτί για τον τουρισμό.

    Greek
Εγγραφή

Δοκιμάστε το δωρεάν

ενεργοποιήστε τώρα χωρίς χρέωση τη δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής για 14 ημέρες.