Δεν είναι λίγες οι φορές που την ώρα που έρχεται ένας επισκέπτης στη ρεσεψιόν σας για check-in, εσείς να μιλάτε στο τηλέφωνο ή να κάνετε κάποια άλλη εργασία.

Έτσι ο πελάτης θα πρέπει να περιμένει ή για να τον εξυπηρετήσετε θα εισάγετε τα στοιχεία του γρήγορα και πιθανώς λανθασμένα.

Προκειμένου να παρέχουμε τις πιό σύγχρονες και σωστές υπηρεσίες που θα κάνουν τη διαχείριση του Ξενοδοχείου σας πιο εύκολη, πιο γρήγορη και πιο αποδοτική, ανανεώνουμε το Hotelist συνεχώς, με προσθήκες, βελτιώσεις και διορθώσεις σε όλα τα υποσυστήματα, κάποιες εμφανείς και κάποιες στο παρασκήνιο.

 

Για μερικούς κλάδους το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επιτυγχάνεται με χαμηλή τιμή, για άλλους με εξαιρετική ποιότητα και σε μερικούς με γρήγορο σέρβις. Στον τουρισμό όμως, μια βιομηχανία που λειτουργεί κατά βάση σαν προσφορά υπηρεσιών, η ουσία κρύβεται στις λεπτομέρειες. Σήμερα, οι ξενοδόχοι καλούνται να προσφέρουν μια συνολική εμπειρία στους επισκέπτες τους και είναι οι μικρές διαφορές αυτές που θα οδηγήσουν στο θετικό σχόλιο και αξιολόγηση.

Social media for your hotel | Hotelist

Τα στατιστικά μιλάνε από μόνα τους, με 1.7 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες  μηνιαίως (statista.com) και με το 20% αυτών να έχει πραγματοποιήσει αγορά λόγω αυτού, το Facebook πέρα από βασιλιάς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί και τον δημοφιλέστερο διαδικτυακό χώρο παρουσίασης των επιχειρήσεων. Όλοι χρησιμοποιούν τα social media και οι ταξιδιώτες σας πλέον αξιολογούν το κατάλυμα σας μέσω αυτών.

 

Γνωρίζουμε ότι η ανάπτυξη της online διαφήμισης και μέσων έχουν συμβάλει θετικά στην προβολή του ξενοδοχείου σας  στο διαδίκτυο. Επισκέπτες από όλο τον κόσμο μπορούν να βρουν το ξενοδοχείο σας σε μηχανές αναζήτησης όπως η booking.com ή ακόμα καλύτερα να οδηγηθούν στην δική σας ιστοσελίδα και να κάνουν κράτηση. Η αλληλεπίδραση με τον ταξιδιώτη όμως δεν σταματά εκεί. Πλέον, με την ανάπτυξη των social media αλλά και των διαφόρων εφαρμογών(apps) ο επισκέπτης σας μπορεί να σας βρει ακόμα κι όταν φύγει από το ξενοδοχείο και να κρίνει την συνολική εμπειρία που του προσφέρατε με σκοπό να το δουν και οι άλλοι μελλοντικοί επισκέπτες.

Πολλές φορές οι μικρές επιχειρήσεις αρνούνται να προβούν σε δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου των επόμενων κινήσεων τους (business plan) ακριβώς επειδή θεωρούν πως λόγω του μεγέθους τους, το περιβάλλον τους δεν είναι τόσο πολύπλοκο όσο αυτό των μεγάλων.  Έτσι, στην τουριστική βιομηχανία ένα μικρό ξενοδοχείο θα θεωρήσει ότι δεν χρειάζεται όλα αυτά τα εργαλεία και τα πλάνα που χρησιμοποιούν τα μεγάλα γιατί πρώτον, είναι κοστοβόρα και δεύτερον, δεν είναι πραγματικά απαραίτητα. Κι όμως εάν αποτυγχάνετε  στην οργάνωση είναι σαν να οργανώνετε να αποτύχετε!

Σήμερα, με την δραματική ανάπτυξη του διαδικτύου και των δυνατοτήτων του όλοι οι επιχειρηματίες πλέον μπορούν να έχουν μια διαδικτυακή παρουσία και να χρησιμοποιούν μέσα ηλεκτρονικής διαφήμισης .Όμως η αποτελεσματικότητα κάθε καμπάνιας κρίνεται και από το αποτέλεσμα και γι' αυτό τον λόγο δημιουργήθηκαν πλατφόρμες  που μπορούν να παρουσιάσουν  οπτικοποιημένα τα μετρήσιμα αποτελέσματα κάθε επιχειρηματικής κίνησης.

Είναι κοινώς γνωστό ότι για μια χώρα σαν την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί μια "βαριά" βιομηχανία.

Την ώρα που όλοι ασχολούνται με τους millennials (την γενιά των 20-30) και τις εκάστοτε προτιμήσεις  τους, λίγοι δίνουν σημασία στην "ξεχασμένη" γενιά των baby boomers (55+), κι ενώ οι νέοι αποτελούν έναν εύκολο στόχο διαφήμισης αφού επηρεάζονται κυρίως από το διαδίκτυο,που είναι σαφώς πιο οικονομικό μέσο, δεν αποτελούν ταυτόχρονα και την  πιο κερδοφόρα επένδυση της τουριστικής βιομηχανίας.

Σίγουρα τώρα τελευταία θα έχετε ακούσει ή διαβάσει διάφορους όρους πάνω στο μάρκετινγκ και πώς να προσεγγίσετε τους επισκέπτες σας εφαρμόζοντας διαφορετικές τακτικές. Όλες οι πληροφορίες που έχετε λάβει είναι σημαντικές όμως οι πρακτικές μάρκετινγκ από μόνες τους και μόνο ως προς τους επισκέπτες σας δεν είναι αρκετές.

Pages